مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-07سياسي

کتابخانه اندیشه «اِوَز» در جمع برترین های یونیسف


پروژه بخش مادر و کودک کتابخانه اندیشه اوز نشان برنز یونیسف دریافت کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طرح بخش مادر و کودک کتابخانه عمومی اندیشه اوز با دریافت نشان برنز این رویداد، ضمن تقدیر و تشکر عوامل اجرایی یونیسف از شهر اوز، این پروژه را به عنوان یکی از پروژه های الهام بخش این دوره انتخاب کردند.

عوامل اجرایی یونیسف ضمن تشکر از شهر اوز، با اهدای نشان برنز، پروژه طرح بخش مادر و کودک کتابخانه عمومی اندیشه اوز، این پروژه را به عنوان یکی از پروژه های الهام بخش این دوره انتخاب کرد.

طرح انتخابی و ارسالی شهر اوز بر مبنای چهار بُعد، معیار ارزیابی هیئت داوران که شامل نتایج مشاهده شده، خلاقیت و نوآوری، قابلیت مقیاس پذیری (قابلیت الگوبرداری) و رعایت اصول رهنمود اصول شهر دوستدار کودک مورد بررسی قرار گرفت.

در حوزه زندگی خانوادگی، بازی و تفریح (Family life, play and leisure) علاوه بر شهر اوز، 25 شهر دیگر نیز از کشورهای مختلف جهان شامل کشورهای برزیل، فرانسه، آلمان، ایران، لبنان، پرتغال، کره جنوبی، اسپانیا، سوییس، اوکراین، امارات متحده عربی، انگلستان، آمریکا و ویتنام حضور داشتند، که پس از بررسی اولیه توسط کارشناسان یونیسف، 14 شهر به مرحله بعدی راه یافتند که پروژه شهر اوز نیز یکی از آنها بود و سپس در مرحله دوم پس از ارسال ویدئو و مدارک تکمیلی دیگر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه اندیشه «اِوَز» در جمع برترین های یونیسف

کتابخانه اندیشه «اِوَز» در جمع برترین های یونیسف