مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-07سياسي

خانم نماینده حرف های منتسب به خود را تکذیب کرد


محمودی، با انتشار نامه ای به هیئت رییسه مجلس نقل قولی که از طرف وی تحت این عنوان که «هیئت رییسه مجلس به نمایندگان زن گفته است زنان باید بچه داری کنند» را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سمیه محمودی، نماینده شهرضا در مجلس،روز گذشته در مصاحبه ای به انتقاد از نگاه مجلس یازدهم به زنان پرداخته بود و تاکید کرده بود میلی برای حضور زنان در هیات رییسه مجلس و کمیسیون ها وجود نداشته و حتی هیاتی در مجلس به زنان گفته اند که زن باید بچه داری کند.

محمودی امروز در توییتی این نقل خود را که در گفتگو با ایرنا مطرح کرده بود را رد کرد و همچنین در نامه ای به هیات رییسه این موضوع را بازهم مورد تاکید قرار داد.

بنابر آنچه باشگاه خبرنگاران منتشر کرده، سمیه محمودی، با انتشار نامه‌ای به هیئت رییسه مجلس نقل قولی که از طرف وی تحت این عنوان که «هیئت رییسه مجلس به نمایندگان زن گفته است زنان باید بچه داری کنند» را تکذیب کرد.

نماینده شهررضا همچنین در توییتی نوشت: خبری با عنوان ( افشاگری یک نماینده زن علیه هیات رییسه مجلس) به نقل از اینجانب منتشر شده که ضمن تکذیب خبر منتشر شده از خبرنگاران عزیز و پرتلاش رسانه های داخلی می خواهم در نگارش و انعکاس اخبار با دقت و ظرافت بیشتری عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانم نماینده حرف های منتسب به خود را تکذیب کرد

خانم نماینده حرف های منتسب به خود را تکذیب کرد