مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-07سياسي

رسیدگی به مشکلات قضایی مردم رفسنجان با حضور رییس کل دادگستری کرمان


رییس کل دادگستری استان کرمان در جریان سفر یک روزه به شهرستان رفسنجان به درخواست های تعدادی از مردم این شهرستان رسیدگی و دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات آنها را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد در جریان این دیدار که در محل دادگستری شهرستان رفسنجان برگزار شد، حفظ کرامت مردم را از اولویت های مهم قوه قضاییه برشمرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان همچنین در سفر یک روزه به شهرستان رفسنجان عملکرد شعب دادگاه و دادسرای این شهرستان را مورد ارزیابی قرار داد.

یدالله موحد در این سفر ضمن دیدار با اعضای شورای شهر رفسنجان، مسائل مربوط به احداث ساختمان جدید دادسرای این شهرستان را بررسی کرد.

وی در ادامه در جمع قضات این شهرستان به تشریح اولویت ها و برنامه های قوه قضاییه پرداخت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان نیز در این بازدید گفت: با توجه به بالا بودن آمار موجودی پرونده های شعب اجرای احکام و وجود پرونده های مسن در شعب بازپرسی این شهرستان، تلاش مضاعفی برای تعیین تکلیف این پرونده ها انجام شد.

ایمان شهسواری افزود: در گذشته وضعیت نا به سامانی در این شهرستان به دلیل حضور و اقدامات اراذل و اوباش وجود داشت که در این راستا از ماه گذشته تقریبا اراذل و اوباش سرشناس این شهرستان شناسایی شده اند و چهار قبضه سلاح شکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات قضایی مردم رفسنجان با حضور رییس کل دادگستری کرمان

رسیدگی به مشکلات قضایی مردم رفسنجان با حضور رییس کل دادگستری کرمان