مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-07فرهنگي

نوازنده ایرانی برگزیده یک فستیوال بین المللی شد


یک نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی با اثر «دَرژی» توانست به عنوان یکی از هنرمندان برگزیده بخش موسیقی خاورمیانه در سبک آرابسک یک فستیوال جهانی را کسب کند.

- یک نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی با اثر دَرژی توانست به عنوان یکی از هنرمندان برگزیده بخش موسیقی خاورمیانه در سبک آرابسک یک فستیوال جهانی را کسب کند.

محمد خرمی تهیه کننده موسیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به موفقیت اخیر زانا ابراهیمی از هنرمندان و نوازندگان جوان موسیقی کردی توضیح داد: کمپانی اینترکانتیننتال موزیک اوارد (intercontinentalmusicawards) کشور آمریکا چندی پیش با برگزاری یک فستیوال موسیقایی از نوازندگان و هنرمندان فعال عرصه موسیقی دعوت کرد تا آثار خود در این رویداد معرفی کنند.

در همین راستا زانا ابراهیمی از هنرمندان جوان کشورمان که طی ماه های اخیر فعالیت های جدی تری را در موسیقی دنبال می کند با شرکت در این فستیوال موفق شد با اثر درژی به آهنگسازی و خوانندگی خودش رتبه برگزیده سبک آرابسک (اصطلاحی که توسط موسیقیدانان ترکیه برای آهنگ هایی که ریتم و استایل عربی در موسیقی ترکی دارند، گفته می شود) را در بخش موسیقی خاورمیانه از آن خود کند.

وی افزود: مسابقات موزیک هالیوود سال 2020 در لس آنجلس برگزار شد، فراخوان شرکت هنرمندان در این دوره نیز از سال 2019 میلادی برای آن دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوازنده ایرانی برگزیده یک فستیوال بین المللی شد

نوازنده ایرانی برگزیده یک فستیوال بین المللی شد