مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-07اجتماعي

استخدام 20 هزار دانشجو معلم در کشور/ سهم خراسان جنوبی 132 نفر


رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی گفت: تعداد مهارت آموزان ماده 28 تعداد استخدامی آموزش و پرورش در سال جاری در کشور 20 هزار نفر است که از این تعداد 132 نفر در خراسان جنوبی جذب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ایرج مهدی زاده ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به شیوه جدید برگزاری آزمون پودمان اول مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی، اظهار داشت: این آزمون به دلیل شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت دانشجویان 20 تیرماه به صورت الکترونیکی و همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

وی ساعت شروع آزمون پودمان اول دوره مهارت آموزی سال 1399 دانشگاه فرهنگیان کشور، افزود: از امروز تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 19 تیرماه سامانه آزمون آزمایشی برای آشنایی دانشجویان با محیط سامانه و رفع اشکالات احتمالی با نشانی Azmoon.

cfu.

ac.

ir فعال است.

رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با بیان اینکه بستر فرآیند آزمون پودمان اول دوره مهارت آموزان از طریق رایانه و موبایل در پردیس شهید باهنر بیرجند فراهم و دانشجویان فرصت دارند در مدت 120 تا 125 دقیقه به 120 سؤال چهارگزینه ای پاسخ دهند، تصریح کرد: نتیجه این آزمون از عصر 29 تیرماه در سامانه دانشگاه فرهنگیان قابل رؤیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام 20 هزار دانشجو معلم در کشور/ سهم خراسان جنوبی 132 نفر

استخدام 20 هزار دانشجو معلم در کشور/ سهم خراسان جنوبی 132 نفر