مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-07اقتصادي

کشف 50 تن فراورده خام دامی فاسد از یک واحد تولیدی در یزد


مدیر کل دامپزشکی استان یزد اعلام کرد: اکیپ بازرسی دامپزشکی یزد بیش از 50 تن فراورده خام دامی غیر قابل مصرف را در یکی از واحدهای تولیدی و فراوری کشف و معدوم کرد.

- ایسنا/یزد مدیر کل دامپزشکی استان یزد اعلام کرد: اکیپ بازرسی دامپزشکی یزد بیش از 50 تن فراورده خام دامی غیر قابل مصرف را در یکی از واحدهای تولیدی و فراوری کشف و معدوم کرد.

دکتر علی فاتحی نیا با اشاره به جلوگیری از ورود این مقدار فراورده فاسد به چرخه مصرف شهروندان یزدی، تصریح کرد: براساس قوانین سازمان دامپزشکی کشور و با توجه به اهتمام این سازمان به حفظ و تامین سلامت عموم جامعه در صورت اثبات آلودگی هر نوع فراورده خام دامی توسط بازرسین ادارات دامپزشکی، ضبط و معدوم سازی محموله فراورده های آلوده مجاز خواهد بود.

وی افزود: در همین راستا اکیپ های بازرسی بهداشتی دامپزشکی به صورت منظم و ادواری از کلیه مراکز متولی تولید، فراوری و عرضه انواع فراورده های خام دامی بازدید به عمل آورده و با توجه به شرایط ظاهری و لحاظ کردن نکات فنی و بهداشتی در این مراکز، عملیات معدوم سازی را روی محموله مذکور اجرا می کند.

ین مسئول یادآور شد: مصرف مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد تاثیرات نامطلوبی برای سلامتی مصرف کنندگان داشته و می تواند باعث ایجاد مسمومیت های خطرناک و گاهاً کشنده شود، علاوه بر آن فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 50 تن فراورده خام دامی فاسد از یک واحد تولیدی در یزد

کشف 50 تن فراورده خام دامی فاسد از یک واحد تولیدی در یزد