مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-07اجتماعي

انسداد مکانهای تفریحی و گردشگری روستاهای گردشگری سمیرم


با توجه به حجم زیاد ورود گردشگر از استانهای جنوبی که وضعیت قرمز دارند و برای حفظ سلامتی مردم مکانهای تفریحی و روستاهای گردشگری سمیرم مسدود می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا عسگریان در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در سمیرم از اعمال محدودیت تردد در تفرجگاه های این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد ورود گردشگر از استان های جنوبی که وضعیت قرمز دارند و برای حفظ سلامتی مردم مکان های تفریحی و روستاهای گردشگری این شهرستان مسدود خواهند شد.

وی افزود مردم باید از حضور در مراسمات و تجمعات بپرهیزند تا جان مردم به خطر نیفتد و وضعیت شهرستان از نظر ابتلاء به کرونا به مرحله قرمز نرسد.

فرماندار سمیرم افزود: همکاری مردم فهیم در مبارزه با این بیماری کمک زیادی به پیشگیری کرونا خواهد داشت و بر این اساس رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک در اماکن عمومی الزامی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سمیرم نیز در این جلسه با اشاره به اینکه متأسفانه بیشترین بیماران جدیدی کرونایی در مجالس عروسی، عزاداری و یا مسافرت به کرونا مبتلا شدند، تاکید کرد به دلیل تجمعات زیاد در این مراسمات تا چند روز آینده احتمال افزایش آمار در سمیرم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد مکانهای تفریحی و گردشگری روستاهای گردشگری سمیرم

انسداد مکانهای تفریحی و گردشگری روستاهای گردشگری سمیرم