مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-07سياسي

بستر تمام برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی حرکت های مردمی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: بستر تمام برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی، حرکت های مردمی است، لذا باید از فعالیت های خودجوش فرهنگی و مذهبی مردم حمایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده پیش از ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول که در سالن آمفی تئاتر شیخ انصاری دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید تبلیغات اسلامی دزفول برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی، تقویت اراده مردم برای مبارزه تمدنی تا رسیدن به قله لِیُظهِرَهُ عَلَی الدّینِ کُلِّه وَلَوْکَرِهَ الْمُشْرِکون است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان در سال جاری پنج برنامه با دو رویکرد و یک بستر را دنبال خواهد کرد، افزود: اولین برنامه ما تقویت مساجد با اجرای سه طرح شامل امام محله در شهرها، پایگاه های فرهنگی و اجتماعی در حاشیه شهرها و طرح امام روستاها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، تقویت و انسجام بخشی هیئت های مذهبی را دومین اولویت این سازمان در سال 99 برشمرد و تصریح کرد: هیئت های مذهبی باید به یک تشکل مردمی اثرگذار تبدیل شوند تا نه تنها در ایام مذهبی همچون محرم بلکه در تمام طول سال به صورت مستمر در همه عرصه هایی که بتوانند مشکلی از انقلاب اسلامی و نظام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر تمام برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی حرکت های مردمی است

بستر تمام برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی حرکت های مردمی است