مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-07سياسي

برگزاری انتخابات شورایاری محلات شهر تهران برای دوره های بعدی مغایر قانون شناخته شد


با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری انتخابات شورایاری محلات شهر تهران مغایر با قانون شناخته و برگزاری آن برای دوره های بعدی منتفی شد.

- با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری انتخابات شورایاری محلات شهر تهران مغایر با قانون شناخته و برگزاری آن برای دوره های بعدی منتفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیوان عدالت اداری، در پی شکایت سازمان بازرسی کل کشور با خواسته ابطال مصوبات هیات وزیران و شورای اسلامی شهر تهران در خصوص برگزاری انتخابات شورایاری محلات شهر تهران، هیات عمومی دیوان عدالت اداری با حضور نمایندگانی از دولت و شورای اسلامی شهر تهران، شورای عالی استان ها و سازمان بازرس کل کشور موضوع را مورد رسیدگی قرار داد و نهایتاً جلسه با اکثریت آراء قضات، رای به ابطال مقررات مربوط به برگزاری انتخابات شورایاری محلات شهر تهران به علت مغایرت با قانون داد و بدین ترتیب، من بعد برگزاری انتخابات شورایاری ها فاقد مجوز و مبنای قانونی می باشد.

استدلال های نظریه اکثریت هیات تخصصی اداری و امور عمومی دیوان که مبنای رای امروز هیات عمومی دیوان عدالت اداری قرار گرفت به شرح زیر می باشد؛ نظریه هیات تخصصی و امور عمومی: در خصوص شکایت سازمان بازرسی کل کشور و آقای محممدرضا حاجی نصراله مبنی بر تقاضای ابطال مصوبه شماره 51536/136352 مورخ 93/11/12 و شماره 38594/5671


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات شورایاری محلات شهر تهران برای دوره های بعدی مغایر قانون شناخته شد

برگزاری انتخابات شورایاری محلات شهر تهران برای دوره های بعدی مغایر قانون شناخته شد