مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-07اقتصادي

افزایش 10 درصدی زباله های بیمارستانی تهران در روزهای اخیر


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در روزهای اخیر و همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا با افزایش 10 درصدی زباله های بیمارستانی نسبت به یک ماه گذشته رو به رو بوده ایم.

- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در روزهای اخیر و همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا با افزایش 10 درصدی زباله های بیمارستانی نسبت به یک ماه گذشته رو به رو بوده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا صدرالدین علیپور افزود: در حال حاضر نیز 50 خودرو مسئولیت جمع آوری و انتقال زباله های عفونی را برعهده دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به تجربه موفق این سازمان در ساماندهی پسماندهای بیمارستانی همزمان با شیوع ویروس کرونا گفت: در ماه های گذشته و همزمان با اوج گیری شیوع ویروس کرونا در تهران، میزان پسماندهای بیمارستانی از حدود 70 تن به 110 تن افزایش پیدا کرد که انتقال و دفن این میزان پسماند که تمام آن ها عفونی تلقی و در سایتی مجزا دفن می شدند، کار بسیار دشواری بود.

وی ادامه داد: با وجود سختی کار سازمان مدیریت پسماند با برقراری ارتباط با سازمان بهداشت جهانی و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به خوبی توانست شرایط را مدیریت و پسماندهای عفونی 150 بیمارستان و مرکز بهداشتی را جمع آوری و دفن کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی زباله های بیمارستانی تهران در روزهای اخیر

افزایش 10 درصدی زباله های بیمارستانی تهران در روزهای اخیر