مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 12:552020-07-07اقتصادي

اختصاص 25 میلیارد تومان به پروژه آبرسانی از سد رودبال به زرین دشت


به منظور اتمام پروژه آبرسانی از سد رودبال داراب به شهرستان زرین دشت از محل اعتبارات ملی 25میلیارد تومان اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس شهرستان های خبرگزاری فارس از زرین دشت، ابراهیم خرم امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان از کاهش 28 درصدی بودجه سال 99 (3 درصد نفت و گاز، اعتبارات استانی و توسعه متوازن) این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با رایزنی و تعامل ارزنده به دنبال جذب اعتبارات در سطح استانی و ملی باشند.

وی با تاکید بر نگاه اولویت دار به پروژه ها، افزود: منابع دولت بسیار محدود است پس می طلبد مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با اقدام کارشناسانه پروژه ها را سامان دهند.

رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان زرین دشت بیان کرد: اگر مدیران دغدغه خدمت داشته باشند می توانند با تلاش مضاعف و همت جهادی اعتبارات را جذب کنند.

وی با اشاره به کاهش چشمگیر اعتبارات 3 درصد نفت و گاز، استانی و اعتبارات توسعه متوازن امسال در زرین دشت خاطرنشان کرد: کل بودجه امسال شهرستان زرین دشت، 17 میلیارد تومان ابلاغ شده که نسبت به سال گذشته 28درصد کاهش داشته است.

نماینده عالی دولت در زرین دشت در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از اختصاص اعتبار خوب برای آبرسانی به این شهرستان گفت: به منظور اتمام پروژه آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 25 میلیارد تومان به پروژه آبرسانی از سد رودبال به زرین دشت

اختصاص 25 میلیارد تومان به پروژه آبرسانی از سد رودبال به زرین دشت