مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 15:002020-07-07بين الملل

نامه هشدارآمیز نهاد های بهداشتی و درمانی آمریکا علیه ترامپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، حدود 350 نهاد بهداشت عمومی، نهاد بهداشت محلی و گروه های ذی نفوذ در زمینه بهداشت و درمان در آمریکا طی نامه ای به الکس ازار ، - بیش از 300 نهاد بهداشتی و درمانی در آمریکا طی نامه ای به وزیر بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده خواستار توقف دخالت های سیاسی در امور بهداشتی این کشور شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، حدود 350 نهاد بهداشت عمومی، نهاد بهداشت محلی و گروه های ذی نفوذ در زمینه بهداشت و درمان در آمریکا طی نامه ای به الکس ازار ، وزیر بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده خواستار توقف دخالت های سیاسی در امور بهداشتی این کشور شدند.

به نوشته وبگاه پالیتکو ، این نهاد ها در دادخواست خود از الکس ازار خواسته اند در حمایت از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا برای مخالفت با دخالت های سیاسی در این خصوص نقش بسزایی ایفا کند.

پالیتکو همچنین نوشت، این نهاد ها به دلیلی ناامیدی از پاسخ ترامپ به شیوع ویروس کرونا در آمریکا و نگرانی در مورد اینکه دولت وی در حال کنار گذاشتن متخصصان خود و سست کردن اعتماد مردم به مقامات بهداشتی است، حمایت خود از این نهاد فدرال را اعلام کرده اند.

این نهاد ها امروز (سه شنبه) در نامه ای نوشتند: مرکز کنترل و پیشگیری بیماری همچنان یک مؤسسه بهداشت عمومی برتر جهانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه هشدارآمیز نهاد های بهداشتی و درمانی آمریکا علیه ترامپ

نامه هشدارآمیز نهاد های بهداشتی و درمانی آمریکا علیه ترامپ