مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 15:302020-07-07سياسي

رویکرد اسلامی به مدیریت با اخلاق و ارزش های اسلامی آمیخته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چهارمین کنفرانس ملی اسلام و ارزش های متعالی با ارائه سخنرانی و مقالات اساتید حوزه و دانشگاه و سخنرانی حجت الاسلام محمد حسین مختاری؛ - حجت الاسلام مختاری در کنفرانس ملی اسلام و ارزش های متعالی: رویکرد اسلامی به مدیریت با اخلاق و ارزش های اسلامی آمیخته است رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در چهارمین کنفرانس ملی اسلام و ارزش های متعالی گفت: رویکرد اسلامی به مدیریت، با اخلاق، رفتار و ارزش های اسلامی آمیخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چهارمین کنفرانس ملی اسلام و ارزش های متعالی با ارائه سخنرانی و مقالات اساتید حوزه و دانشگاه و سخنرانی حجت الاسلام محمد حسین مختاری؛ رییس دانشگاه مذاهب اسلامی به همت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

مختاری رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در این کنفرانس به ارائه سخنرانی خود با موضوع بررسی و تبیین نقش ارزش های سازمانی بر سلامت معنوی کارکنان با تأکید بر رویکرد اسلامی پرداخت.

وی در ابتدا با بیان اینکه بخش عمده ای از زندگی خویش را در محل کار سپری می کنند و کیفیت زندگی کاری تأثیر بسزایی بر زندگی خانوادگی و بالطبع، سلامت جامعه دارد، مطالعه متغیر هایی که نقش بسزایی بر بهبود فضای کاری و سلامت افراد در محیط کاری دارند را دارای اهمیت ویژه ای عنوان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد اسلامی به مدیریت با اخلاق و ارزش های اسلامی آمیخته است

رویکرد اسلامی به مدیریت با اخلاق و ارزش های اسلامی آمیخته است