مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 16:002020-07-07سياسي

اشتغال زایی در روستاها یکی از برنامه های اصلی توسعه در آذربایجان شرقی است


استاندار آذربایجان شرقی، ایجاد اشتغال در روستاها را یکی از برنامه های اصلی توسعه در استان دانست و گفت: اشتغال پایدار روستایی، می تواند هدف مهاجرت معکوس به روستاها را تحقق بخشد و این یکی از مطالبات اصلی روستاییان است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی، ایجاد اشتغال در روستاها را یکی از برنامه های اصلی توسعه در استان دانست و گفت: اشتغال پایدار روستایی، می تواند هدف مهاجرت معکوس به روستاها را تحقق بخشد و این یکی از مطالبات اصلی روستاییان است.

محمدرضا پورمحمدی در مراسم گرامی داشت روز دهیاری که به صورت ارتباط تصویری با فرمانداران، بخشداران و دهیاران منتخب استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت روستا در فرآیند توسعه، گفت: توسعه روستایی همواره از اهداف مهم دولت تدبیر و امید بوده و به رغم تمام مشکلات و محدودیت ها، دولت از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکرده است.

وی، با ابراز خرسندی از تدوین برنامه های کاربردی برای رفع مشکلات روستاهای استان توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی و دفتر امور روستایی استانداری، اظهار کرد: گزارش عملکرد این حوزه، باعث دلگرمی مسئولان و دلسوزان واقعی استان و مایه سرخوردگی بدخواهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی در روستاها یکی از برنامه های اصلی توسعه در آذربایجان شرقی است

اشتغال زایی در روستاها یکی از برنامه های اصلی توسعه در آذربایجان شرقی است