مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 16:152020-07-07اقتصادي

توسعه پایانه مرزی میرجاوه زمینه ساز افزایش مبادلات تجاری است


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: ارتقا و بهبود زیرساخت های پایانه مرزی میرجاوه زمینه را برای افزایش مبادلات مرزی و توسعه اقتصادی منطقه فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالهاشم حسن نیا در حاشیه سفر به پایانه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به اینکه ترانزیت و تجارت یکی از مزیت های اصلی این استان محسوب می شود توسعه زیرساخت های پایانه های مرزی آن به ویژه میرجاوه گام ارزنده ای در افزایش این حوزه و کمک به رونق اقتصاد منطقه است.

وی با اشاره به اهمیت رفع مشکلات رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی جاده ای گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در این زمینه اقدامات بسیار خوبی از جمله توزیع لاستیک و روغن با نرخ مصوب در میان ناوگان فعال حمل و نقل و بیمه تکمیلی رانندگان را مورد توجه قرار داده است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به آغاز پروژه مهم راه آهن زاهدان - چابهار گفت: با توجه به همبستگی قسمت های مختلف صنعت حمل و نقل، توسعه زیرساخت های این بخش اعم از جاده ای و ریلی، سبب تسهیل ارتباطات و رونق اقتصادی جنوب شرق کشور خواهد شد.

وی با اشاره به بازسازی ماشین آلات سنگین راهداری سیستان و بلوچستان افزود: همت و ابتکار نیروهای متخصص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پایانه مرزی میرجاوه زمینه ساز افزایش مبادلات تجاری است

توسعه پایانه مرزی میرجاوه زمینه ساز افزایش مبادلات تجاری است