مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 18:352020-07-07اقتصادي

اردبیل به قطب ساخت دستگاه های تولید انواع ماسک تبدیل شده است


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: اردبیل به قطب ساخت دستگاه های تولید کننده انواع ماسک تبدیل شده است.

- ایسنا/اردبیل رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: اردبیل به قطب ساخت دستگاه های تولید کننده انواع ماسک تبدیل شده است.

حبیب ابراهیم پور در گفتگو با ایسنا ضمن اشاره به اهمیت تولید ماسک در شرایط حساس کنونی اضافه کرد: استان اردبیل در حاضر به دلیل وجود کارخانههای متعدد ساخت دستگاههای تولید ماسک به قطب تولید ماسک و دستگاه مرتبط با آن تبدیل شده است و همه این کارخانهها و شرکتها در پارک علم و فناوری استان اردبیل مستقر هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 5 شرکت مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل مشغول به ساخت دستگاههای تولید ماسک N95، ماسک جراحی و ماسک سیلیکوتی هستند.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل ادامه داد: شرکت رادیس صنعت هوشمان آرتاویل برای اولین بار در استان اردبیل دستگاه تولید ماسک N95 را تولید کرد، شرکت دانههای قوی و سالم ساخت دستگاه تولید ماسک جراحی را انجام داده، شرکت تعاونی مجتمع اقتصادی صنعتی قزل گول مشگین شهر مشغول ساخت دستگاه تولید ماسک جراحی و N95 بوده و شرکت عملگرهای ابزار دقیق آذر گشت آور تولید ماسک سیلیکونی و شرکت آذرسایان ماشین به ساخت دستگاه تولید ماسک N95 با شرایط خاصی که هم با قیمت ارزان و هم استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل به قطب ساخت دستگاه های تولید انواع ماسک تبدیل شده است

اردبیل به قطب ساخت دستگاه های تولید انواع ماسک تبدیل شده است