مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 01:452020-07-07سياسي

اجرای طرح حفظ تلفنی قرآن کریم در زنجان


رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان زنجان ازاجرای طرح حفظ تلفنی قرآن کریم در زنجان خبر داد.

- حجت الاسلام اسماعیل مرادخانی در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه مجموعه اوقاف کار تربیت حافظان قرآنی را با محوریت امامزاده ها و بقاع متبرکه آغاز کرده است، اظهار کرد: در تلاشیم تا در مناسبت های مختلفی مثل ماه مبارک رمضان برای تحقق خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی در کشور در استان اجرایی کنیم.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: باید برنامه های قرآنی، فرهنگ قرآنی را به جامعه بیاورد، زیرا در این صورت شاهد کم شدن میزان آسیب های اجتماعی در جامعه خواهیم شد.

وی از اجرای طرح های مختلف قرآنی در استان خبر داد و بیان کرد: طرح جدید حفظ قرآن کریم به صورت تلفنی و غیرحضوری در رشته های حفظ تخصصی، نیمه تخصصی و عمومی ویژه عموم بانوان و آقایان علاقه مند اجرا می شود.

مرادخانی با اشاره به شیوه اجرای طرح حفظ تلفنی قرآن کریم بیان کرد: پس از ثبت نام از علاقه مندان برای حضور در دوره، گزینش به عمل می آید و همچنین دوره تثبیت نیز در کنار حفظ برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح مربی در مرکز مجازی آموزش های لازم را ارائه می دهد، بیان کرد: سایت مخصوص این طرح نیز طراحی شده و در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح حفظ تلفنی قرآن کریم در زنجان

اجرای طرح حفظ تلفنی قرآن کریم در زنجان