مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 03:002020-07-07اقتصادي

صنوف آلاینده بیرجند از شهر جمع آوری می شوند


پروژه انتقال صنوف آلاینده بیرجند تا پایان سال 1400 به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه انتقال صنوف آلاینده بیرجند تا پایان سال 1400 به بهره برداری می رسد.

محمدصادق معتمدیان، در جلسه بررسی مشکلات سایت صنوف آلاینده بیرجند با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان بر تکمیل زیرساخت های سایت صنوف آلاینده بیرجند تاکید کرد و افزود: در برنامه زمان بندی مشخص، تکمیل زیرساخت ها از جمله آب، برق، گاز و آسفالت عملیاتی شوند و زمینه برای خروج هرچه زودتر صنوف آلاینده از بیرجند که یک مطالبه مردمی است، فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی با تاکید بر همراهی رسانه ها، گفت: شورای شهر و شهرداری بیرجند شرایط را برای اخذ پروانه ساخت و اِعمال تخفیفات بیشتر تسهیل کنند.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر نظارت ویژه تا اجرای پروژه، تصریح کرد: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تا اجرای پروژه نظارت دقیق را در دستور کار قرار داده و دفتر بازرسی استانداری هر 15 روز، گزارش پیشرفت مصوبات جلسه را ارائه کند.

در این جلسه، مشکلات مربوطه توسط نمایندگان صنوف آلاینده تشریح شد و مدیران مسائل مربوط به انتقال صنوف آلاینده بیرجند به سایت کارگاهی را به تفصیل مورد بحث و تصمیم گیری قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنوف آلاینده بیرجند از شهر جمع آوری می شوند

صنوف آلاینده بیرجند از شهر جمع آوری می شوند