مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-08اقتصادي

تبریز و چالش های ترافیکی اش!


شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای یک جلسه و یا کاری مهم، با عجله و کمی هم زودتر از خانه خارج می شوید تا زودتر به مقصد موردنظر برسید، اما تردد سنگین خودروها در برخی مسیرهای شهر هم وقتتان را می گیرد و هم حوصله و به اصطلاح اعصابتان را.

- هر چند که شهر تبریز به نسبت سایر کلانشهرها، به عنوان شهری آرام شناخته شده، اما طی سال های اخیر افزایش میزان تردد خودروها و همچنین برخی نقایص زیرساختی باعث به وجود آمدن مشکلاتی ترافیکی شده است.

کمربندی های حاشیه شهر و اتوبانها نیز گاه کفاف تردد حجم زیاد خودروها را نداده و در برخی اوقات شاهد ترافیک های نسبتا سنگین در این محورها هستیم و چنین به نظر می رسد که تبریز هم در حوزه ترافیک، در حال طی کردن راه کلانشهرهایی مثل تهران باشد.

نبود سیستم حمل و نقل عمومی مناسب و کافی نیز موجب شده حتی با وجود گرانی بنزین، اغلب مردم ترجیح دهند که با خودروی شخصی در محل کارشان حاضر شوند که البته با شیوع کرونا این موضوع برجسته تر شده است.

تردد اغلب مردم با خودروهای تک سرنشین در خیابان هایی که با پیش بینی این حجم از تردد خودرو ایجاد نشده اند، موجب شده تا خیابان های تبریز کم کم شبیه خیابان های تهران شود، ولی در این خصوص جای بررسی دارد که آیا روح و روان مردم هم ظرفیت پذیرش این حجم از ترافیک و معطل ماندن در خیابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز و چالش های ترافیکی اش!

تبریز و چالش های ترافیکی اش!