مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 04:052020-07-08سياسي

اوقاف آماده مشارکت در طرح های تولیدی و اقتصادی است


رییس اوقاف و امور خیریه ساوه با اشاره به این که اوقاف آماده مشارکت در طرح های تولیدی و اقتصادی است، گفت: وقف هیچ گاه مانع سرمایه گذاری نیست و با تمام توان آماده مشارکت با بخش خصوصی در این حوزه ها است.

- حجت الاسلام سعید عطااللهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با اشاره به این که بهره وری بیشتر و سوق دادن عواید موقوفات در راستای جهش تولید مد نظر قرار گرفته است، اظهار کرد: اولویت کاری را همراهی و کنار هم قرار دادن این ظرفیت تعریف کرده ایم که بتوانیم حداکثر بهره وری را از موقوفات داشته باشیم.

وی افزود: برنامه های این اداره همه ساله بر 3 محور اجرا و برگزاری طرح های فرهنگی و مسابقات قرآنی، طرح تربیت حافظان قرآنی و احیای بقاع متبرکه و موقوفات بر اساس ابلاغیه و دستورالعمل ها انجام می شود.

رییس اوقاف و امور خیریه ساوه با اشاره به نام گذاری هوشمندانه مقام معظم رهبری در سال جاری به نام جهش تولید، بیان کرد: با توجه به تحریم های دشمنان، مهمترین راهکار خروج از بن بست اقتصادی رجوع به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی است.

عطااللهی، ویژگی فعالیت های سازمان اوقاف را انجام فعالیت های فرهنگی در کنار امور اقتصادی عنوان و تصریح کرد: سازمان اوقاف در جهت گیری وقف های جدید برای ایجاد اشتغال، رفع بیکاری، کاهش فاصله طبقاتی تلاش های بسیاری انجام دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف آماده مشارکت در طرح های تولیدی و اقتصادی است

اوقاف آماده مشارکت در طرح های تولیدی و اقتصادی است