مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-08بين الملل

اسپر: از اقدامات تهاجمی ایران، کره شمالی، روسیه و چین ممانعت کرده ایم


وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی بدون اشاره به حضور غیرقانونی و تحرکات نظامی واشنگتن در آب های خلیج فارس و دریای چین جنوبی، مدعی نقش داشتن این کشور در تامین امنیت این آبراه ها و ممانعت از اقدامات تهاجمی ایران و چند کشور دیگر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا در پیامی در خصوص دستاوردهای اجرای استراتژی دفاع ملی این کشور ادعاهایی را علیه ایران و برخی کشورهای دیگر مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک ، وی مدعی شد: در طول سال گذشته، وزارت دفاع عملیات های ضد تروریستی بین المللی را انجام داده یا از آن ها حمایت کرده که ده ها تروریست مهم را از میدان نبرد برچیده است؛ (وزارت دفاع) نقش رهبری ما در ائتلاف ضد داعش را حفظ کرده که در نتیجه آن خلافت فیزیکی داعش در عراق و سوریه از بین رفته است.

اسپر در ادامه ادعاهایش بدون اشاره به حضور غیرقانونی و تحرکات نظامی واشنگتن در آب های خلیج فارس و دریای چین جنوبی گفت وزارتخانه تحت امرش در آزادی دریانوردی و تجارت دریایی ایفای نقش کرده است.

وی مدعی شد: وزارتخانه آزادی دریانوردی و تجارت در آب های مورد مناقشه، از خلیج فارس تا دریای چین جنوبی، را حفظ و از اقدامات تهاجمی کشورهای سرکش مانند کره شمالی و ایران و همچنین همتایان نزدیک آن ها مانند روسیه و چین ممانعت کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپر: از اقدامات تهاجمی ایران، کره شمالی، روسیه و چین ممانعت کرده ایم

اسپر: از اقدامات تهاجمی ایران، کره شمالی، روسیه و چین ممانعت کرده ایم