مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-08سياسي

سیستم آبیاری باغ سیب کرج قطره ای است


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبزی شهرداری کرج گفت: سیستم آبیاری باغ سیب کرج قطره ای است.

- پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با خبرنگار به وضعیت باغ سیب کرج اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات لازم برای حفظ و نگهداری درختان این باغ به خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه 270 هکتار از عرصه باغ در اختیار شهرداری کرج است، گفت: 40 هکتار از این باغ نیز در اختیار دانشگاه علامه طباطبایی است که شهرداری کرج در اجرای عملیات کاشت درخت و رسیدگی به فضای سبز این محدوده نیز مشارکت دارد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبزی شهرداری کرج با اشاره به اینکه میوه های درختان مثمر واقع در عرصه 270 هکتاری سال گذشته به بار نشستند، گفت: امسال نیز درختان این باغ میوه داده است و اکنون وضعیت بسیار خوبی دارد.

به گفته بضاعتی پور نهال های کاشته شده در عرصه 40 هکتاری باغ که در اختیار دانشگاه علامه طباطبایی است تا دو سال آینده به بار می نشیند.

وی در بخش دیگری در خصوص درختان مثمر باغ سیب مهرشهر که به بار نشسته اند، عنوان کرد: این درختان شامل گلابی، آلو، شلیل، هلو و یا انگور است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه بافت غالب در باغ سیب کرج درختان گلابی بوده است، گفت: به دلیل اینکه در چند قطعه ابتدایی این باغ که از بیرون در معرض دید عموم اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم آبیاری باغ سیب کرج قطره ای است

سیستم آبیاری باغ سیب کرج قطره ای است