مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:202020-07-08سياسي

تفاهم نامه تقویت زیرساخت های فنی صدا و سیمای گیلان امضا شد


توسعه و به روز رسانی زیرساخت های فنی صدا و سیما و تکمیل پوشش دیجیتال شبکه های تلویزیونی و اف ام در گیلان با حضور مسئولان استانی و کشوری امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور رضا علیدادی معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما و ارسلان زارع استاندار گیلان تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای توسعه و به روز رسانی زیرساخت های فنی صدا و سیما و تکمیل پوشش دیجیتال شبکه های تلویزیونی و اف ام در سطح استان گیلان امضا شد.

گیلان در حوزه بستر دیجیتال پیشرو است معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیمای در حاشیه این برنامه با اشاره به وضعیت مطلوب زیرساخت های استان گیلان، گفت: این شرایط باید به سمت ایده آل ارتقا یابد.

رضا علیدادی با اشاره به اینکه گیلان در بستر دیجیتال جز استان های پیشرو است، افزود: با توجه به سطح بالای فرهنگ مردم این استان، پوشش حداکثری رسانه ای یک الزام است.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم تا حمایت و کمک های لازم برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر زیرساخت های صدا و سیمای این مرکز انجام شود.

ضرورت تقویت زیرساخت های صدا و سیما در گیلان استاندار گیلان در ادامه با اشاره به عملکرد خوب صدا و سیمای مرکز استان در اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا، اظهار کرد: گیلان بر اساس ارزیابی وزارت بهداشت در اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه تقویت زیرساخت های فنی صدا و سیمای گیلان امضا شد

تفاهم نامه تقویت زیرساخت های فنی صدا و سیمای گیلان امضا شد