مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-08حوادث

انهدام باند حرفه ای سارقان قطعات خودرو با 30 فقره سرقت در ورامین


فرمانده انتظامی شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری باند سارقان حرفه ای قطعات خودرو با 30 فقره سرقت در شهرستان ورامین خبر داد.

- سردار  کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت قطعات خودرو در روستاهای سطح شهرستان ورامین بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 11 شهید قدوسی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی اعضای باند سرقت قطعات خودرو را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی هر 3 متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: متهمان پس از دستگیری و انتقال به کلانتری در تحقیقات به عمل آمده به 30 فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو، مشاعات منزل و باغات و موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد:برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت وقوع این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

عزیزی در پایان تاکید کرد: از شهروندان عزیز می خواهیم با در نظر گرفتن نکات امنیتی از اموال خود در برابر سارقین و هنجار شکنان حفاظت کنند تا آسیبی به اموال شان نرسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند حرفه ای سارقان قطعات خودرو با 30 فقره سرقت در ورامین

انهدام باند حرفه ای سارقان قطعات خودرو با 30 فقره سرقت در ورامین