مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-08اقتصادي

هزینه کرد 11 میلیارد تومانی برای پروژه های سلامت ماکو


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: 5 طرح بهداشتی و درمانی با هزینه کرد 11 میلیارد تومان در ماکو افتتاح و به بهره برداری رسید.

- دکتر جواد آقازاده امروز 18 تیرماه در حاشیه افتتاح طرح های بهداشتی و درمانی ماکو در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در تشریح پروژه های توسعه بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: امروز شاهد افتتاح 5 طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان هستیم که در کل 11 میلیارد تومان پروژه طی امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی همچنین از بهره برداری یک دستگاه سی تی اسکن از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو و خیرین شهرستان خبر داد و گفت: امروز همچنین بخش دیالیز بیمارستان ماکو نیز به بهره برداری رسید تا 40 مورد بیمار دیالیزی که برای سپری کردن دوره بیماری خود به شهرهای همجوار مراجعه می کردند از امروز برای ادامه روند درمانی خود در شهر ماکو حضور داشته باشند.

وی همچنین به بهره برداری از 6 تخت بخش آی سی یو در این شهرستان اشاره کرد وگفت: این بخش نیز به همت خیرین و حضور پررنگ دانشگاه علوم پزشکی استان تجهیز به امروز به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 11 میلیارد تومانی برای پروژه های سلامت ماکو

هزینه کرد 11 میلیارد تومانی برای پروژه های سلامت ماکو