موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 08:402020-07-08اقتصادي

سیتروئن که بود؟


آندره گوستاو سیتروئن در 1900 از «اکول پلی تکنیک» فارغ التحصیل شد و پس از آن به عنوان یک مهندس و طراح صنعتی مشغول به کار شد.

در همان سال از لهستان که زادگاه مادرش بود، - آندره گوستاو سیتروئن در 1900 از اکول پلی تکنیک فارغ التحصیل شد و پس از آن به عنوان یک مهندس و طراح صنعتی مشغول به کار شد.

در همان سال از لهستان که زادگاه مادرش بود، دیدار کرد.

طی این سفر نجاری را دید که مشغول کار روی چرخ دنده ای با ساختار استخوان ماهی بود.

این چرخ دنده با صدای کمتر و به شکلی روان تر کار می کرد.

سیتروئن حق اختراع و امتیاز آن را با مبلغی بسیار اندک خریداری کرد که همین خرید ساده منجر به اختراعی شد که به سیتروئن اعتبار فراوانی بخشید؛ یعنی چرخ دنده های مارپیچی دوبل.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: آندره گوستاو سیتروئن 5 فوریه 1878 در پاریس متولد شد و 3 ژوییه 1935 در همین شهر چشم از جهان فروبست.

او مهندس و کارخانه دار برجسته فرانسوی بود که روش های تولید انبوه هنری فورد را در صنعت خودروسازی اروپا متداول کرد.

او بیشتر به خاطر خودرویی که نامش بر وی مانده، یعنی سیتروئن و نیز به کار بردن چرخ دنده های مارپیچی دوبل شهره است.

او پنجمین و آخرین فرزند یک تاجر الماس یهودی با نام لوی سیتروئن از هلند و همسر لهستانی اش ماتسا کلایمن و نیز از خویشاوندان نزدیک فیلسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیتروئن که بود؟

سیتروئن که بود؟