مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-08پزشكي

حبس خانگی؛ تحفه نامبارک روزهای کرونایی برای بیماران خاص


در ابتدا که ویروس کرونا در خراسان شمالی شیوع پیدا کرد با مشکلی به نام وسواس در میان خانواده ها به خصوص در میان خانم ها مواجه شدیم.

- ایسنا/خراسان شمالی در ابتدا که ویروس کرونا در خراسان شمالی شیوع پیدا کرد با مشکلی به نام وسواس در میان خانواده ها به خصوص در میان خانم ها مواجه شدیم.

به طوریکه به طور عجیبی گرایش به سوی مواد شوینده و الکل برای شست و شو و ضدعفونی کردن سطوح مختلف و همچنین دست ها، موبایل و .

به وجود آمد و وضعیت به گونه ای شد که تقاضا برای استفاده از این مواد آنقدر بالا رفت که حتی با کمبود آن ها مواجه شدیم.

با گذشت مدتی و عادی شدن شیوع ویروس کرونا از سطح وسواس تعدادی از افراد کاسته شد و در حقیقت تعدادی از آن ها آن قدر حساسیت به خرج داده بودند که خسته شده و تقریبا به حالت عادی برگشته اند.

اما در این میان افرادی هستند که هنوز سطح حساسیت بالایی داشته و از حضور در جامعه هنوز هراس دارند و تقریبا از زمان شیوع این ویروس تاکنون از زمان خارج نشده و یا خیلی کم خارج شده اند و می شود گفت خود را از ترس اینکه مبادا به این ویروس مبتلا شوند، حبس خانگی کرده اند.

باوجود تنگناهای مالی، ماندن در خانه را ترجیح می دهم یکی از بیماران مبتلا به ام اس در بجنورد در گفت و گو با ایسنا، گفت: چندین سال است که به بیماری ام اس مبتلا هستم و از آنجاییکه سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبس خانگی؛ تحفه نامبارک روزهای کرونایی برای بیماران خاص

حبس خانگی؛ تحفه نامبارک روزهای کرونایی برای بیماران خاص