مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 08:502020-07-08حوادث

قاتل: وقتی گردنش را با تبر زدم، دلم به حالش سوخت


جوان 37 ساله افغانستانی که در یک جنایت هولناک، هموطنش را در مشهد با ضربات تبر و چاقو و با همدستی دو تن از بستگانش به قتل رسانده بود، هنگام بازسازی صحنه جنایت در حضور قاضی ویژه قتل عمد مدعی شد: فقط «انتقام خون» گرفته است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، بیست و دوم آبان سال 96، سه جوان در حالی که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت بودند به تعقیب مرد 53 ساله هموطنشان پرداختند.

آن ها از چند روز قبل مرد میان سال را زیر نظر داشتند و برای گرفتن انتقامی هولناک لحظه شماری می کردند هوا به شدت بارانی بود و مرد افغانستانی قدم هایش را تندتر برمی داشت تا زودتر به خانه برسد اما غافل از این بود که چه سرنوشت شومی تا دقایقی دیگر برایش رقم می خورد.

وقتی حبیب ا.

در خیابان توس 97 وارد کوچه چهل حجره 9 شد ناگهان سه جوان موتورسوار به او رسیدند هنوز مرد 53 ساله با دیدن چهره موتورسواران در شوک بود که ضربات چاقو و تبر بر پیکرش فرود آمد.

مهاجمان ضربات را بی رحمانه بر سر و گردن او فرود می آوردند تا این که «محمدنبی» (سرنشین موتورسیکلت) تبرزین را بالا برد و آخرین ضربه را طوری بر گردن حبیب ا.

زد که شکاف عمیقی در ناحیه سر و گردن وی ایجاد شد.

با فرار موتورسواران از محل حادثه، همسایگان و اهالی محل با سر و صدای آن ها، وارد کوچه شدند و با دیدن پیکر غرق در خون مرد میان سال که کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل: وقتی گردنش را با تبر زدم، دلم به حالش سوخت

قاتل: وقتی گردنش را با تبر زدم، دلم به حالش سوخت