مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-08ورزشي

هیچ برنامه ای برای اسکی بازان معلول تا پایان 2020 وجود ندارد


تا پایان 2020 کلیه مسابقات پاراسکی از سوی IPC لغو شد و هنوز هیچ برنامه جدیدی از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک ارائه نشده است.

- رییس انجمن اسکی معلولان گفت: تا پایان 2020 کلیه مسابقات پاراسکی از سوی IPC لغو شد و هنوز هیچ برنامه جدیدی از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک ارائه نشده است.

عیسی ساوه شمشکی در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت تمرینات ورزشکاران پاراسکی اظهار کرد: اسکی بازان معلول تا اواسط خرداد که توچال مملو از برف بود تمرینات اسکی خود را به طور مرتب انجام می دادند اما از اول تیر به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا و همچنین نبود برف تمرینات خود را به صورت انفرادی زیر نظر مربیان تیم ملی پیگیری می کنند.

تلاش بر این است تا با ارائه تمرینات و تحت پوشش قرار دادن اسکی بازان معلول مانع تضعیف روحیه آن ها در منزل شویم.

وی با بیان اینکه کلیه مسابقات بین المللی پاراسکی از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک تا پایان 2020 لغو شده است، گفت: در حال حاضر هیچ برنامه ای برای اسکی بازان معلول تا پایان 2020 وجود ندارد و حتی کمیته بین المللی پارالمپیک تقویم ورزشی جدید خود را که هر ساله در تابستان ارائه می داد به تعویق انداخته است و فعلا هیچ برنامه ای برای ورزشکاران پاراسکی وجود ندارد تا ببینیم وضعیت این بیماری چگونه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ برنامه ای برای اسکی بازان معلول تا پایان 2020 وجود ندارد

هیچ برنامه ای برای اسکی بازان معلول تا پایان 2020 وجود ندارد