مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-08سياسي

فعالیت 1000 مسجد و حسینیه در استان ایلام


رییس کانون فرهنگی ، هنری مساجد ایلام از فعالیت یک هزار مسجد و حسینیه در استان ایلام خبر داد و گفت: 307 کانون فرهنگی، هنری در مساجد فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی چراغی پور ظهر چهارشنبه در نشست تعاملی با فرمانده انتظامی استان، با اشاره به برگزاری مراسم بزرگ اربعین حسینی، اظهار کرد: تامین امنیت کشور توسط کارکنان ناجا در این مراسم مهم و مثال زدنی بوده است.

وی با بیان اینکه خانواده در ترویج الگوی فرهنگی عفاف وحجاب در درون جامعه نقشی بسزا و تاثیرگذار ایفا می کند، افزود: خانواده ها برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش ممتاز و غیر قابل انکار دارند.

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به نبود یک مد و الگوی اسلامی مناسب در جامعه و پرورش آن برای استفاده عامه مردم، ادامه داد: خانواده می تواند نقش فرهنگی مناسبی را در جهت ترویج عفاف و حجاب ایفا کند.

رییس کانون فرهنگی، هنری مساجد استان، به فعالیت فرهنگی یک هزار مسجد و بقاء متبرکه در استان اشاره داشت و تصریح کرد: ظرفیت مناسبی در جهت ترویج فرهنگ اسلامی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه 307 کانون فرهنگی، هنری در مساجد فعالیت دارند، گفت: آموزش های مهمی توسط کارشناسان مجرب و به صورت چهره به چهره در مناطق کم برخوردار در جهت ترویج فرهنگ و عفاف انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 1000 مسجد و حسینیه در استان ایلام

فعالیت 1000 مسجد و حسینیه در استان ایلام