مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-08اقتصادي

تامین پایدار آب شرب 90 روستای شهرستان سمیرم


در حال حاضر آب شرب 90 روستای تحت پوشش آبفای سمیرم از طریق 16 دهنه چشمه و 38 فقره چاه به صورت پایدار تامین می شود و آبرسانی به هیچ روستای تحت پوشش آبفا سمیرم به صورت سیار انجام نمی گیرد.

- ایسنا/اصفهان مدیر آبفای منطقه سمیرم گفت: در حال حاضر آب شرب 90 روستای تحت پوشش آبفای سمیرم از طریق 16 دهنه چشمه و 38 فقره چاه به صورت پایدار تامین می شود و آبرسانی به هیچ روستای تحت پوشش آبفا سمیرم به صورت سیار انجام نمی گیرد.

مجید صابری اظهار کرد: هم اکنون از 38 حلقه چاه، 28 حلقه آن در مدار بهره برداری قرار دارد و دبی چاه ها 15 لیتر در ثانیه است.

وی اختلاف ارتفاع در مناطق مختلف سمیرم را تا بیش از 2 هزار متر اعلام کرد و اظهار کرد: برای اینکه آبرسانی پایدار به تمام روستاهای تحت پوشش آبفا سمیرم در ارتفاعات مختلف انجام شود، 48 ایستگاه پمپاژ احداث و راه اندازی شده است تا بدین ترتیب آب شرب روستاییان بدون کوچکترین وقفه ای تامین شود.

مدیر آبفای منطقه سمیرم هدر رفت آب در روستاهای سمیرم را 45 درصد دانست و گفت: میزان هدر رفت آب در روستاهای سمیرم بالا است و مقرر شده است که با اصلاح شبکه فرسوده، این رقم کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صابری گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 12 کیلومتر اصلاح شبکه فرسوده در دستور کار قرار گرفت و پیش بینی می شود در ماه های آینده با تامین اعتبارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین پایدار آب شرب 90 روستای شهرستان سمیرم

تامین پایدار آب شرب 90 روستای شهرستان سمیرم