مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 10:002020-07-08اجتماعي

عدالت آموزشی با حمایت خیرین و بخش خصوصی امکان پذیر است


با توجه به محدودیت منابع مالی به ویژه در این چند سال و سیاست کلان وزارت آموزش و پرورش مبنی بر عدالت آموزشی فراهم شدن این موضوع تنها با حمایت و همکاری بخش خصوصی امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، کمال الدین نظرنژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: کمبود فضاهای آموزشی به ویژه در مناطق کم برخوردار یکی از دغدغه های وزارت آموزش و پرورش برای دانش آموزان محروم بوده و تلاش داریم تا این کمبودها با حمایت و همکاری خیرین مدرسه ساز جبران شود.

وی با اشاره به همکاری خوب خیرین مدرسه ساز در شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در سال های گذشته با همکاری نوسازی استان و خیرین شهرستان چندین مدرسه در سطح شهر و روستاهای کم برخوردار و محروم احداث شده و این حمایت و همکاری همچنان ادامه دارد.

مدیر آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از سیاست های کلان آموزش و پرورش عدالت آموزشی برای تمام دانش آموزان کشور است و این امر بدون خیرین و بخش خصوصی امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به تاسیس دبیرستان پسرانه صباح توسط برادران ابراهیمی خاطرنشان کرد: این دبیرستان در سال 1386 با هدف حمایت از دانش آموزان ممتاز محروم در روستاهای دوردست و ادامه تحصیل آنها با شرایط بسیار مناسب و رایگان تاسیس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت آموزشی با حمایت خیرین و بخش خصوصی امکان پذیر است

عدالت آموزشی با حمایت خیرین و بخش خصوصی امکان پذیر است