مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 10:502020-07-08پزشكي

آمار فوت مبتلایان به کرونا در همدان به 224 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه 4 شهرستان همدان، ملایر، تویسرکان و نهاوند دروضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند، گفت:آمار فوت مبتلایان به کرونا در استان همدان به 224 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رشید حیدری مقدم پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هیئت ممیزه دانشگاه با بیان اینکه عصر حاضر به سمت جنگ های رسانه ای و بیولوژیکی در حال حرکت است، اظهار کرد: در شرایط فعلی باید به فکر حفظ نیروها و تأمین سلامت آنها باشیم بر این اساس تقویت توان لجستیکی دارای اهمیت است.

وی بابیان اینکه از 4 ماه قبل درگیر بحران جهانی کرونا هستیم و استان همدان در این مدت در محاصره استان های قرمز و پر خطر بوده است، گفت: تلاش های متعددی در همه بخش ها صورت گرفته اما امروز 4 شهرستان همدان، ملایر، تویسرکان و نهاوند در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه با شرایط موجود، قرمز شدن وضعیت استان در موضوع کرونا دور از انتظار نیست، عنوان کرد: در این وضعیت تأمین لجستیک این جنگ بیولوژیک بسیار حائز اهمیت است، زیرا حتی با وجود نیروهای زبده و خبره نمی توان بدون تجهیزات و امکانات لازم به پیشروی ادامه داد.

وی عنوان کرد: دستگاه اکسیژن ساز مرکز آموزشی درمانی سینا جوابگوی نیاز استان در این بحران نبود از این رو نسبت به خریداری دستگاه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فوت مبتلایان به کرونا در همدان به 224 نفر رسید

آمار فوت مبتلایان به کرونا در همدان به 224 نفر رسید