مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 11:302020-07-08اقتصادي

کمتر از نیمی از مطب های اهواز با سازمان پسماند قرارداد دارند


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر یک هزار و 800 مطب در اهواز وجود دارد که تنها 700 مطب از این تعداد با سازمان پسماند قرارداد منعقد کرده اند؛ - ایسنا/خوزستان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر یک هزار و 800 مطب در اهواز وجود دارد که تنها 700 مطب از این تعداد با سازمان پسماند قرارداد منعقد کرده اند؛ هیچکس حاضر نیست پول بدهد و تنها سازمان پسماند است که باید کار کند.

محمدرضا قنواتی در جلسه کارگروه پسماند که امروز (18تیرماه) در استانداری خوزستان، برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه گذشته این کارگروه، برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت را ارائه دادیم و عنوان کردیم که 100 میلیارد تومان برای ساماندهی سایت دفن پسماند شهر اهواز نیاز است.

البته این رقم با افزایش نرخ یورو، به مبلغ به 140 میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از اسفندماه تاکنون ماهانه، 2 هزار و 700 سرویس انجام می دهیم اما با شیوع کرونا مدتی کارخانه تفکیک زباله تعطیل بوده است و دوباره کاری برای ما ایجاد شد بنابراین علاوه بر افزایش هزینه های دفع زباله کار نیز سخت تر شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز گفت: دفن زباله در حال انجام است اما اکنون تقریباً محدوده سایت صفیره پر شده است و روند پیشرفت کار به کندی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از نیمی از مطب های اهواز با سازمان پسماند قرارداد دارند

کمتر از نیمی از مطب های اهواز با سازمان پسماند قرارداد دارند