مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 12:052020-07-08اقتصادي

دردِدل تولیدکنندگان کرمانشاه با استاندار


تولیدکنندگان استان کرمانشاه در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن، به بیان مشکلات خود در زمینه های مختلف در حضور استاندار پرداختند و درخواست رسیدگی به این مشکلات را داشتند.

- ایسنا/کرمانشاه تولیدکنندگان استان کرمانشاه در آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن، به بیان مشکلات خود در زمینه های مختلف در حضور استاندار پرداختند و درخواست رسیدگی به این مشکلات را داشتند.

جهانبخش شکری رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه در این مراسم که امروز (18 تیر) برگزار شد، از مهمترین مشکلات تولیدکنندگان یاد کرد که بالا بودن قیمت تمام شده تولید یکی از مهمترین آنها است و افزود: وقتی که گاهی بهره تسهیلات بانکی به 22 درصد می رسد، دیگر امکان رقابت برای تولیدکننده نخواهد ماند.

در نتیجه کالاهای ترک با وجود کیفیت پایین تری که نسبت به کالای ایرانی دارند دنیا را گرفته است، اما ما امکان رقابت با آن را نداریم.

وی تامین سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی را از مهمترین خواسته های آنها برشمرد و اضافه کرد: بایداز تجربیات کشورهای موفق هم که به خوبی توانسته اند از تولید و صنعت خود حمایت کنند، استفاده کنیم.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ممنوعیت های یک شبه صادراتی را نیز به عنوان یکی دیگر از مشکلات صادرکنندگان برشمرد و افزود: نتیجه این تصمیمات که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردِدل تولیدکنندگان کرمانشاه با استاندار

دردِدل تولیدکنندگان کرمانشاه با استاندار