مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 12:452020-07-08سياسي

برگزاری نشست های شورای فرهنگ عمومی در گچساران به فراموشی سپرده شد


با تصویب آیین نامه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ها در 1385 از آن زمان تاکنون برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی در گچساران به تعداد انگشتان دست هم نمی رسدچرا که از سال 1393 تاکنون تنها یک نشست شورای فرهنگ عمومی در شهرستان برگزار شد.

- خبرگزاری فارس گچساران_ سمیرا نصاری، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ضرورت انقلاب فرهنگی، براساس فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال 1363، شورای عالی انقلاب فرهنگی شکل گرفت.

این شورا وظیفه خطیر ساماندهی به وضعیت دانشگاه ها را به عهده داشت و پس از آن موضوع رسیدگی به وضعیت فرهنگی جامعه در آن شورا مطرح و بر اساس نظر حضرت آیت الله خامنه ای ریاست وقت شورای عالی انقلاب فرهنگی، مبنی بر توجه به فرهنگ عمومی مردم، پیشنهاد تشکیل شورای فرهنگ عمومی مطرح شد و سرانجام در سال 1364، به منظور تعیین اهداف، سیاست گذاری و هدایت فرهنگ عمومی کشور، شورای فرهنگ عمومی با وظایف مشخص شکل گرفت و به صورت رسمی از سال 1365 آغاز به کار کرد.

در سال 1372 شورای فرهنگ عمومی کشور با هدف توجه بیشتر به مسایل فرهنگی استان های کشور و پی گیری مصوبات شورای فرهنگ عمومی و شورای عالی انقلاب فرهنگی در سطح استان ها نسبت به تأسیس و تشکیل شورای فرهنگ عمومی در مراکز استانها اقدام نمود  که  این شورا در استان ها به ریاست ائمه جمعه و نائب رییسی استانداران و دب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست های شورای فرهنگ عمومی در گچساران به فراموشی سپرده شد

برگزاری نشست های شورای فرهنگ عمومی در گچساران به فراموشی سپرده شد