مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 12:552020-07-08اقتصادي

بلاتکلیفی تخصیص آب کوچری 9 ساله شد


رییس جهاد کشاورزی شهرستان گلپایگان گفت: 19 میلیون متر مکعب آب از چاه ها برای حق آبه در نظر گرفته شده است در صورتی که چاه ها جز حق آبه نیست و حق آبه باید از سد پرداخت شود.

- ایسنا/اصفهان رییس جهاد کشاورزی شهرستان گلپایگان گفت: 19 میلیون متر مکعب آب از چاه ها برای حق آبه در نظر گرفته شده است در صورتی که چاه ها جز حق آبه نیست و حق آبه باید از سد پرداخت شود.

حیدر علی گلمحمدی، امروز (چهارشنبه-18 تیر ماه) در جلسه کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: وزارت نیرو مقداری شفاف تر باید عمل کند.

حوزه آبریز شهرستان حد فاصل سد گلپایگان و سد کوچری را از دست داده ایم.

در سندی که تحت عنوان سند حق آبه در نظرگرفته شده، 19 میلیون مترمکعب آب از چاه ها برای حق آبه در نظر گرفته شده است، در صورتی که چاه ها جز حق آبه نیست و حق آبه باید از سد پرداخت شود.

وی ادامه داد: به دنبال زیر آب رفتن روستای کوچری برای احداث سد این روستا، در سال 1390 زمینی را برای اهالی آن در نظر گرفتند و تشکلی برای اهالی این روستا شکل گرفت، اما برای تخصیص آب مشکل داریم و اکنون حدود 9 سال است که این موضوع بلاتکلیف مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جهاد کشاورزی گلپایگان گفت: این بحث را حتماً جدی بگیرید واقعاً در آینده به یک معضل اجتماعی تبدیل می شود، هیئت مدیره کوچری به دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی تخصیص آب کوچری 9 ساله شد

بلاتکلیفی تخصیص آب کوچری 9 ساله شد