مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 13:252020-07-08سياسي

باب گفت و گو باز است/امید مردم رفسنجان را به بحث های سیاسی تبدیل نکنید


شورا با استعفای شهردار مخالف است و وی باید برگردد، شهردار شهر است و باید محکم به کارش ادامه دهد و کسانی که ایشان را اذیت می کنند کافیست خود را به مردم نشان داده، - رییس شورای شهر رفسنجان با تاکید بر مخالفت با استعفای شهردار باب گفت و گو باز است/امید مردم رفسنجان را به بحث های سیاسی تبدیل نکنید ایسنا/کرمان رییس شورای شهر رفسنجان تاکید کرد: شورا با استعفای شهردار مخالف است و وی باید برگردد، شهردار شهر است و باید محکم به کارش ادامه دهد و کسانی که ایشان را اذیت می کنند کافیست خود را به مردم نشان داده، شفاف حرفشان را بزنند، به هر حال باب گفت و گو باز است.

حجت الاسلام علی هاشمیان در گفت و گو با ایسنا درباره موضع شورای شهر رفسنجان درباره استعفای شهردار این شهر اظهار کرد: شورا به اتفاق آراء با استعفاء مخالف است و شهردار باید برگردد و به کارش ادامه دهد.

وی درباره دلیل استعفای شهردار بیان کرد: سیاسی کاری از سوی شورا نبوده و بنای شورا از روز اول این بود که وارد بحث های سیاسی نشود و از انتخاب شهردار و عملکردش کاملا واضح است که شورا و شهردار به دنبال رویکرد کاری بوده است.

هاشمیان افزود: متاسفانه به هر انتخاباتی که نزدیک می شویم به نوعی بعضی از حزب های سیاسی وارد شده و از جاهایی شروع می کنند و دوست دارند ردپایی از خودشان به جا نگذارند اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باب گفت و گو باز است/امید مردم رفسنجان را به بحث های سیاسی تبدیل نکنید

باب گفت و گو باز است/امید مردم رفسنجان را به بحث های سیاسی تبدیل نکنید