مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 14:202020-07-08ورزشي

حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت تصمیم گیری های مجلس قرار بگیرد


نماینده مردم دشت ورامین با اشاره به اینکه توقع مردم از نمایندگان تصویب و اصلاح قوانین مناسب است گفت: حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت تصمیم گیری های مجلس قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین نوش آبادی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تورم و گرانی های اخیر فشار زیادی را به مردم تحمیل کرده است اظهار داشت: مردم در حال حاضر انتظار دارند که نمایندگانشان تصمیم و راه حلی را برای گذر از این دوره سخت و حل شدن مشکلات اقتصادی اتخاذ می کنند لذا ضروری است که حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت تصمیم گیری های مجلس قرار بگیرد.

نوش آبادی با بیان اینکه خواسته های مردم مؤمن و انقلابی دیار 15 خرداد بسیار شفاف است، گفت: من به عنوان نماینده این مردم شایسته واقف هستم که یکی از خواسته آنان اتصال مترو تهران به ورامین، قرچک و پیشوا که حق مسلمشان است و در این زمینه تلاش خواهم کرد.

وی به توسعه و رفع مشکلات شهرک های صنعتی و احیای کارخانه و کارگاه های تولیدی در دشت ورامین اشاره کرد و عنوان داشت: مردم این خطه خواهان اشتغال و کارآفرینی هستند و حل مشکلاتشان در حوزه کشاورزی و دامپروری یک مطالبه عمومی در منطقه محسوب می شود.

نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی را یک ضرورت دانست و بیا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت تصمیم گیری های مجلس قرار بگیرد

حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت تصمیم گیری های مجلس قرار بگیرد