مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 14:552020-07-08اقتصادي

ضرورت تقویت صندوق حمایت از صنعت چای


رییس سازمان چای کشور با تأکید بر ضرورت تقویت صندوق حمایت از صنعت چای، گفت: توجه به این صندوق انگیزه چایکاران برای فعالیت در این صنعت را افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب جهانساز عصر چهارشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به واردات چای خارجی در گذشته، اظهار کرد: با توجه به ارزان بودن این نوع چای فضای رقابتی برای چای ایرانی وجود نداشت.

وی به اقدامات انجام شده در دو سال گذشته برای احیای صنعت چای کشور اشاره کرد و افزود: انگیزه و رغبت چایکاران برای تولید این محصول استراتژیک قابل لمس است.

رییس سازمان چای کشور با اشاره به عدم بارش باران در خرداد ماه و با بیان اینکه بهزارعی باغات چای انجام شده است، گفت: در سال های اخیر به چایکاران سرمایه در گردش و تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده و علاوه بر آن در به زراعی باغات چای نیز حمایت های لازم انجام می شود.

وی بر ضرورت تقویت صندوق حمایت از توسعه صنعت چای تأکید کرد و ادامه داد: تقویت این صندوق زمینه حمایت بیشتر از چایکاران را فراهم می کند.

وجود 50 هزار تن چای سنواتی در انبارها معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در ادامه با بیان اینکه صندوق حمایت از صنعت چای و تقویت آن اولویت مسئولان ذیربط است، اظهار کرد: راه نجات صنعت چای این است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تقویت صندوق حمایت از صنعت چای

ضرورت تقویت صندوق حمایت از صنعت چای