مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 15:402020-07-08اقتصادي

تشکیل کارگروه های تخصصی برای حل مشکلات بزرگترین مجتمع گردشگری خاورمیانه


استاندار استان مرکزی از تشکیل کارگروه های تخصصی برای حل مشکلات شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان زرندیه (آیلند) به عنوان بزرگترین مجتمع گردشگری خاورمیانه خبر داد.

- ایسنا/مرکزی استاندار استان مرکزی از تشکیل کارگروه های تخصصی برای حل مشکلات شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان زرندیه (آیلند) به عنوان بزرگترین مجتمع گردشگری خاورمیانه خبر داد.

سیدعلی آقازاده در گفت وگو با ایسنا به تشریح جزییات جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی و شهرستان زرندیه در شهر آیلند و در منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان این شهرستان پرداخت و افزود: این جلسه با هدف بررسی مشکلات پیش رو و موانع توسعه ای این منطقه تشکیل و منجر به اتخاذ تصمیمات راهبردی برای برون رفت از این مشکلات شد.

وی با اشاره به مشکلاتی که این شرکت طی یکسال اخیر در حوزه اداری با آن دست به گریبان بود، اظهار کرد: گرچه برخی از این مشکلات در طول این مدت با پیگیری مجموعه استانداری و دستگاههای اجرایی مرتفع شده و این مجموعه توانسته است به فعالیت های خود با کاربری های تعریف شده ادامه دهد.

استاندار استان مرکزی تصریح کرد: در این نشست کار بررسی و تصمیم گیری برای برطرف کردن باقیمانده مشکلات این شرکت که در حیطه اختیارات استان بود انجام و خوشبختانه با یک هم افزایی و مشارکت بین بخشی سازوکار من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه های تخصصی برای حل مشکلات بزرگترین مجتمع گردشگری خاورمیانه

تشکیل کارگروه های تخصصی برای حل مشکلات بزرگترین مجتمع گردشگری خاورمیانه