راه اندازی سامانه مشاوره ای پلیس پاسخگو در کردستان/ هوشمندسازی پلیسمعاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان گفت: سامانه مشاوره ای پلیس پاسخگو در راستای خدمات سریع به شهروندان راه اندازی می شود. - امیرهوشنگ حیدریان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از تجمع شهروندان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی،شهروندان می تواند با شماره گیری 096580 از خدمات روانشناسی و مشاوره ای استفاده کنند. وی هدف از راه اندازی این سامانه را دسترسی آسان مردن به خدمات مشاوره ای از قبیل خانوادگی، تربیتی، ازدواج، اعتیاد، فردی و . عنوان کرد. این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه بخش کوچکی از هوشمندسازی پلیس در معاونت اجتماعی ناجا، با راه اندازی سامانه مشاوره پلیس پاسخگو محقق شده است، اذعان داشت: مشاوره تلفنی یکی از بخش های مهم سامانه پلیس پاسخگوست که به تازگی در راستای اقدامات خدماتی سریع و در دسترس شهروندان در زمینه های مختلف به همت معاونت اجتماعی ناجا راه اندازی شد. معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره آرامش با بهره گیری از روانشناسان و مشاوران توانمند هر روزه در دو شیفت صبح و عصر خدمات روانشناسی، مشاوره ای،مددکاری، روانسنجی را به مردم ارائه نمایند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |