مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 02:252020-07-08بين الملل

تاکید فرستاده واشنگتن و مدیر امنیت ملی سئول بر خروج از بن بست با پیونگ یانگ


تاکید فرستاده واشنگتن و مدیر امنیت ملی سئول بر خروج از بن بست با پیونگ یانگ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، استفان بیگن  معاون وزیر خارجه و سرپرست هیأت آمریکایی در مذاکرات شبه جزیره کره، امروز (پنجشنبه) با سو هون مدیر امنیت ملی در دفتر رییس جمهور کره جنوبی دیدار و درباره مذاکرات هسته ای زدایی شبه جزیره کره صحبت کرد.

به نوشته خبرگزاری ) کره شمالی روز شنبه اعلام کرد هیچ برنامه فوری برای از سرگیری مذاکرات هسته ای با آمریکا ندارد مگر این که واشنگتن از سیاست های خصمانه خود در قبال پیونگ یانگ دست بکشد.

این اظهارات از سوی معاون اول وزیر خارجه کره شمالی بعد از آن بیان شد که جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی کاخ سفید گفته بود شاید ترامپ پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر دیداری دیگر با کیم جونگ اون داشته باشد.

رهبر کره شمالی در حالی سال 2020 را آغاز کرد که قول داد بازدارندگی هسته ای کشورش در مقابل تحریم ها و فشارهای گانگستری آمریکا را تقویت کند.

کره شمالی پیش از این اعلام کرده بود دیگر به ترامپ اجازه نخواهد داد از این دیدارها به عنوان دستاورد سیاست خارجی خود بهره برداری کند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرستاده واشنگتن و مدیر امنیت ملی سئول بر خروج از بن بست با پیونگ یانگ

تاکید فرستاده واشنگتن و مدیر امنیت ملی سئول بر خروج از بن بست با پیونگ یانگ