مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 03:202020-07-08اقتصادي

خروج از بحران اقتصادی با همکاری همه جانبه بخش های مختلف


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: خروج از شرایط بحران اقتصادی در کشور نیازمند همکاری همه جانبه همه ارکان های دخیل است.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: خروج از شرایط بحران اقتصادی در کشور نیازمند همکاری همه جانبه همه ارکان های دخیل است.

علی یگانه فرد شامگاه روز گذشته (18 تیر) در جلسه مشترک با دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، با اشاره به برنامه های اتاق در حمایت از فعالان اقتصادی در سال جاری، اظهار کرد: یکی از این اقدامات، ایجاد کمیته احیا در اتاق زنجان با هدف بازگرداندن واحدهای تعطیل به چرخه تولید و اشتغال است.

وی با اشاره به عمده مشکلات فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی طی سال های گذشته و امسال، افزود: مشکلات بانکی و تامین نقدینگی را می توان عمده ترین این مشکلات نام برد که در زمان شیوع ویروس کرونا تشدید شده و مشکلات عدیده ای را برای واحدهای تولیدی ایجاد کرده است.

این مسئول رویکرد بانک ها در کشورهای توسعه یافته با واحدهای تولیدی را رویکردی حمایتی دانست و گفت: رویکرد حاکم در ایران نیز باید در راستای تولید، اشتغال، سرمایه گذاری و تولید ثروت و حمایت از واحدها باشد و بانک ها به نوعی از بنگاه داری اقتصادی خارج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج از بحران اقتصادی با همکاری همه جانبه بخش های مختلف

خروج از بحران اقتصادی با همکاری همه جانبه بخش های مختلف