مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-09فرهنگي

حمایت ها در حد وعده و وعید است/ فروپاشی یک خانواده محترم


محمدمهدی خاتمی با اشاره به لزوم حمایت وزارت ارشاد از اهالی تئاتر درباره اجرای مجدد نمایش «سه شنبه های لعنتی» در تالار سایه توضیحاتی ارائه داد.

- محمدمهدی خاتمی با اشاره به لزوم حمایت وزارت ارشاد از اهالی تئاتر درباره اجرای مجدد نمایش سه شنبه های لعنتی در تالار سایه توضیحاتی ارائه داد.

محمدمهدی خاتمی نویسنده و کارگردان نمایش سه شنبه های لعنتی درباره اجرای دوباره این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: سه شنبه های لعنتی 27 بهمن تا دوم اسفند ماه در تالار سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه بود اما پس از آن به دلیل بحران کرونا و تعطیلی فعالیت های تئاتری متوقف شد.

از همان زمان پیگیر اجرای نمایش بودم و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است کار از اول مرداد ماه در تالار سایه مجموعه تئاترشهر اجرای خود را از سر بگیرد.

وی درباره تغییراتی که در اجرای مجدد نمایش به وجود آمده است، توضیح داد: متاسفانه از همان دوم اسفند ماه که کار تعطیل شد به دلیل بحران کرونا دیگر هیچکدام از اعضای گروه با یکدیگر دیداری نداشتند چون شرایط به شکلی است که امکان دور هم جمع شدن عوامل و گروه وجود ندارد به همین دلیل نتوانستیم تمرین داشته باشیم اما قرار است چند روز قبل از اجرا و بعد از تحویل گرفتن سالن از گروه قبلی در تالار سایه تمرین کنیم و بعد از اجرای ژنرال به صحنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ها در حد وعده و وعید است/ فروپاشی یک خانواده محترم

حمایت ها در حد وعده و وعید است/ فروپاشی یک خانواده محترم