مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-09سياسي

جهاد دانشگاهی پایلوت اجرایی نتایج تحقیقات علمی در مازندران شود


رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: جهاد دانشگاهی می تواند با تغییر ماموریت و تعریف ماموریت های جدید برای تجاری سازی و کسب درآمد بیشتر و حتی به عنوان پایلوت اجرایی برای نتایج تحقیقاتی که به درد جامعه بخورد مورد استفاده قرار بگیرد.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: جهاد دانشگاهی می تواند با تغییر ماموریت و تعریف ماموریت های جدید برای تجاری سازی و کسب درآمد بیشتر و حتی به عنوان پایلوت اجرایی برای نتایج تحقیقاتی که به درد جامعه بخورد مورد استفاده قرار بگیرد.

اسدالله تیموری در حاشیه بازدید از مجتمع تحقیقاتی تولیدی شهید قاسم سلیمانی جهاد دانشگاهی مازندران در چپکرود جویبار، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بستر بسیار خوبی از لحاظ آزمایشگاهی و زمین و منابع در مجتمع تحقیقاتی تولیدی شهید سلیمانی جهاد دانشگاهی مازندران فراهم است.

وی با اشاره به اینکه پایلوت تولید جلبک اسپرولینای جهاد دانشگاهی بسیار مناسب است و نیاز دارد در راستای توسعه خود از منابع موجود، استفاده بهتری به عمل بیاورد، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی می تواند با تغییر ماموریت و تعریف ماموریت های جدید برای تجاری سازی و کسب درآمد بیشتر و حتی به عنوان پایلوت اجرایی برای نتایج تحقیقاتی که به درد جامعه بخورد مورد استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی پایلوت اجرایی نتایج تحقیقات علمی در مازندران شود

جهاد دانشگاهی پایلوت اجرایی نتایج تحقیقات علمی در مازندران شود