مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:202020-07-09ورزشي

شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال به میدان می رود


تیم بسکتبال شیمیدر قم برای حضور در فصل 1399 مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور آمادگی خود را به فدراسیون بسکتبال اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، با توجه به محدوده زمانی در نظر گرفته شده توسط فدراسیون بسکتبال برای تیم های مایل به حضور در فصل 1399 مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور، 16 تیم برای حضور در لیگ برتر بسکتبال اعلام آمادگی کردند تا تعداد تیم های لیگ برتری این رشته المپیکی نسبت به فصل قبل افزایش یابد.

این در حالی است که مسابقات فصل 99 – 1398 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با حضور 14 تیم آغاز شد و با انصراف تیم توفارقان آذرشهر در میانه راه بازی ها، لیگ با 13 تیم تا قبل از پلی آف ادامه یافت اما شیوع ویروس کرونا مانع برگزاری بازی های پلی آف و نهایی برای تعیین تیم قهرمان شد.

بعد از اینکه بازی های المپیک توکیو یک سال به تعویق افتاد، فدراسیون بسکتبال نیز مسابقات فصل قبل لیگ برتر را نیمه تمام اعلام کرد تا با آرامش خاطر بیشتری برای تیم ملی و همچنین مسابقات داخلی برنامه ریزی کند، در حالی که این فدراسیون قصد دارد به شرط عادی شدن شرایط کرونا، لیگ برتر را از شهریور ماه استارت بزند.

بعد از یازدهم تیر ماه که آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم ها برای حضور در فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان ایران بود، طبق اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال به میدان می رود

شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال به میدان می رود