مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-09سياسي

درخواست شرکت کیسون توسط شورای عالی فنی رد شد


درخواست شرکت کیسون از شورای عالی فنی کشور برای ورود به موضوع فسخ قرارداد مترو اهواز پذیرفته نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، شورای عالی فنی در نامه ای به شرکت کیسون، اعلام کرد درخواست این شرکت برای داوری درخصوص فسخ قرارداد مترو اهواز قابل رسیدگی در شورای عالی فنی نمی باشد.

بر اساس این گزارش، شهردار اهواز روز 27 خردادماه از فسخ قرار داد مترو اهواز با شرکت کیسون خبر داد که با مخالفت این شرکت مواجه شد.

در نامه شاعری خطاب به شرکت کیسون آمده است:  با توجه به اخطارهای مکرر قبلی  و با استناد به بندهای ماده 2 فصل 15 شرایط عمومی پیمان(فیدیک) منضم به قرارداد، فسخ قرارداد اعلام می شود.

موسی شاعری در این رابطه گفت: قرارداد این پروژه 30 مهرماه سال 85 با مشارکت شرکت کیسون و شرکت چینی نورینکو( با رهبری شرکت کیسون) ابلاغ شد، این قرارداد بین المللی است و ارزش کل پروژه به مبلغ 790 میلیون دلار آمریکا است که به نرخ آن زمان معادل 740 میلیارد تومان می شد.

شهردار اهواز ادامه داد: این قرارداد به صورت EPCF بسته شده است بدین معنا که شرکت کیسون باید تمام مراحل پروژه ازجمله طراحی مهندسی، خرید تجهیزات و اجرای پروژه را برعهده داشته باشد.

قرار بود ظرف پنج سال پروژه ی متروی اهواز تکمیل شود شاعری توضیح داد: در سال 85 قرار بود پروژه قطار شهری اهواز پس از برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شرکت کیسون توسط شورای عالی فنی رد شد

درخواست شرکت کیسون توسط شورای عالی فنی رد شد