مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 05:102020-07-09سياسي

وزارت خارجه مانع تمدید تحریم تسلیحاتی شود


وزارت امور خارجه باید با کشورهای منطقه، کشورهای عضو شورای حکام و همچنین کشورهای عضو شورای امنیت رایزنی کند و مانع تمدید تحریم های تسلیحاتی شود.

- معاون حقوقی سابق رییس جمهور گفت: وزارت امور خارجه باید با کشورهای منطقه، کشورهای عضو شورای حکام و همچنین کشورهای عضو شورای امنیت رایزنی کند و مانع تمدید تحریم های تسلیحاتی شود.

الهام امین زاده معاون حقوقی سابق رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره اقدامات دستگاه دیپلماسی در مواجهه با تلاش های غرب برای تمدید تحریم های تسلیحاتی ایران، گفت: در این باره بحث تعهدات برجامی مطرح است که قرار بود طرفین این توافقنامه با عمل به تعهدات خود به برقراری صلح در منطقه و در جهان کمک کنند.

وی افزود: علیرغم اینکه برجام سند مطلوب نظام جمهوری اسلامی نبود، اما ایران در جهت راستی آزمایی های اروپا و آمریکا و برای اینکه حسن نیت خود را ثابت کنند آن را پذیرفت.

معاون حقوقی سابق رییس جمهور تصریح کرد: با وجود مماشات دستگاه دیپلماسی ایران با غرب در موضوع برجام متاسفانه آنها به حقوق مردم ایران تجاوز می کنند و می خواهند انتقام نقض عهدهای پیاپی خود را که منجر به آسیب دیدن برجام شده از ما بگیرند.

امین زاده با اشاره به اهمیت فوق العاده توانمندی دفاعی کشور، اظهار داشت: تحریم تسلیحاتی به معنای نقض حقوق بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه مانع تمدید تحریم تسلیحاتی شود

وزارت خارجه مانع تمدید تحریم تسلیحاتی شود