مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-09سياسي

رفع مشکل چندین ساله کارخانه سبلان خودرو «مایوان»


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مشکل صدور سند برای37 هکتار از اراضی شرکت سبلان خودرو رفع شده و اقدامات لازم برای صدور12 هکتار این شرکت نیز در دستور کار قرار گرفت تا پس بررسی کارشناسی برای این اراضی نیز سند صادر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی صبح امروز در حاشیه بازدید از کارخانه سبلان خودرو مایوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای سیاست های کلان قوه قضاییه و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت قضایی از سرمایه گذاری و رونق تولید و اشتغال، بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی جهت رفع مشکلات آنان انجام می گیرد و بزرگ ترین مشکل این واحد نیز صدور سند برای اراضی این شرکت بود که سال ها تعلیق و وقفه در تولید این شرکت را در پی داشت.

وی افزود: لذا پس از بررسی و بحث و تبادل نظر مشکل صدور سند برای37 هکتار از اراضی این شرکت رفع گردید و صدور سند برای 12 هکتار زمین این شرکت نیز برای بررسی به کارشناسان ارجاع  داده شد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان داشت: این واحد تولیدی از بزرگترین واحدهای تولیدی استان و منطقه است که با به کارگیری 110 نفر فعال است و در صورت استفاده از تمام ظرفیت آن حدود 250 نفر دیگر امکان اشتغال در این کارخانه را خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل چندین ساله کارخانه سبلان خودرو «مایوان»

رفع مشکل چندین ساله کارخانه سبلان خودرو «مایوان»